Klövern lanserar ny webbsida

2009-10-15

Den sida som nu lanseras har, förutom ett tydligare fokus på hyresgäster och lokaluthyrning, en generellt tydligare struktur, vilket gör det enklare att hitta oavsett vilken målgrupp besökaren tillhör. Sidan har anpassats till Klöverns profil samt dagens modernare och större bildskärmar. Nya webbsidan ersätter en webbsida som lanserades våren 2006 och moderniserades våren 2008.

Besök gärna Klöverns nya webbsida på kelly.corem.se.

Nyköping 15 oktober 2009

Gustaf Hermelin, VD, tel 0155-44 33 10, 070-560 00 00, gustaf.hermelin@klovern.se
Caesar Åfors, Ekonomidirektör och vice VD, tel 0155-44 33 02, 070-662 48 48, caesar.afors@klovern.se
Britt-Marie Einar, Finans- och informationschef, tel 0155-44 33 12, 070-224 29 35,
britt-marie.einar@klovern.se

Klövern är ett fastighetsbolag som med närhet och engagemang möter kundens behov av lokaler och tjänster i svenska tillväxtregioner. Klövern har affärsenheter i tio städer: Borås, Karlstad, Kista, Linköping, Norrköping, Nyköping, Täby, Uppsala, Västerås och Örebro. Per den 30 juni 2009 uppgick fastigheternas värde till ca 12 miljarder kronor och hyresvärdet på årsbasis var 1,4 miljarder kronor. Klövernaktien är noterad på Nasdaq OMX Nordiska Börs i Stockholm, listan för medelstora bolag.

Klövern AB (publ), Box 1024, 611 29 Nyköping. Tel 0155-44 33 00, Fax 0155-44 33 22.
Org.nr 556482-5833. Styrelsens säte: Nyköping. Webbsida: kelly.corem.se.